نشریه فرهنگی بیان

نشریه فرهنگی بیان
  • ۰
  • ۰

دانلود اسنپ چت 2020

 اسنپ چت 2020: snapchat برنامه ی پیام رسانی است که با استفاده از آن کاربران میتوانند همانند پیام رسان های دیگر به دوستان و آشنایان خود پیام ارسال کنند. همچین آنه میتوانند عکس و ویویدیو نیز ارسال کرده یا با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

دانلود اسنپ چت 2020

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که از ارسال عکس یا ویدیو به فردی پشیمان شده باشید؟ یا اینکه بخواهید عکس ها و ویدیو هایتان در مدت زمان مشخصی برای افراد قابل نمایش باشد؟ شما میتوانید در این برنامه با تعیین زمان بر روی تصاویر و ویدیو ها آنها را منتشر کنید.تا در زمان مقرر شده آنها خود به خود حذف شوند. و اگر شخص مورد نظر از عکس شما کپی بردارد یا از آن screen shot بگیرد پیامی برای شما ارسال خواهد شد و به شما اطلاع داده میشود.

همچنین میتوانید از این برنامه به عنوان دوربین نیز استفاده کنید و عکس های خود را تنها در گالری خود ذخیره کنید و با دیگران به اشتراک نگذارید.

اسنپ چت 2020 قادر است روی عکس ها و ویدیو های شما تغییراتی را اعمال کنید و آنها را به صورت ساده ارسال و یا ذخیره نکنید. شما میتوانید با این برنامه فیلتر های مختلفی را بر روی تصاویر و ویدیو های خود اعمال کنید. همچنین میتوانید متن و تکست به تصاویرتان اضافه کرده و حتی میتوانید با قرار دادن تصاویر دیگر و استیکر ها بر روی تصویر مورد نظرتان واعمال های دیگر از این قبیل میتوانید تصاویرتان را ذخیره یا ارسال کنید.

دانلود اسنپ چت 2020

 

ویژگی برنامه اسنپ چت2020:

– دنبال کردن افراد مشهور و معروف و تماشای تصاویر و ویدیو های آنها

– اشتراک گذاری عکس ها و ویدیو های خود

– امکان مکالمه آنلاین با دوستان و آشنایان خود

– چت تصویر با دوستان و آشنایان با سرعت و کیفیت بالا

– ارسال راحت و سریع متن و عکس

– دارای افکت ها و شکلک های جذاب برای قرار دادن بر روی تصاویر و ویدیو ها

مطالب پیشنهادی ما:

  • ۹۸/۰۸/۱۸
  • محمد رادمهر

snapchat

اسنپ چت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی